"Nu mor caii când vor câinii..." aşa zicea Bunicu' lu' Rici

sâmbătă, 24 septembrie 2011

DOMNUL SEBASTIAN GHIŢĂ SAU CUM SĂ VREI SĂ FURI O TELEVIZIUNE

Ieri după-amiază, doamna Letiţia Zaharia-Bădescu (anunţată ca fiind producător general la RealitateaTV) m-a informat, pe holul pe care se află automatul de cafea, că se lucrează la o nouă organigramă pentru o nouă televiziune şi că nu fac parte din aceasă nouă echipă. Mi-a mai spus că mâine, sâmbătă, 24 septembrie, să nu vin la serviciu; programul a fost refăcut, nu mai am de lucru la jurnale... Voi fi plătit la un moment dat pentru luna august (trebuia să se întâmple pe 15 septembrie) şi pentru 23 de zile din luna aceasta... Dar atât. Nu mai lucrez pentru RealitateaTV. Altfel spus, am fost dat afară, deşi contractul meu cu Realitatea Media S.A., firma care deţine RealitateaTV, televiziune la care lucrez de mai bine de şapte ani, acel contract NU a fost reziliat.

La nici câteva minute după anunţul doamnei Letiţia, domnul Eugen Chelemen a cerut ca URGENT să-mi fie blocat contul de mail. Probabil că am fost dat şi în consemn armatei de bodyguarzi ai domnului Ghiţă (cred că mi-au făcut o poză în Photoshop cu un număr pe piept îmbrăcat în costum vărgat şi au distribuit-o fiecărui bodyguard).


Ce se întâmplă la RealitateaTV în această perioadă este încercarea domnului Sebastian Ghiţă de a fura o televiziune. Felul în care colegii mei sunt şantajaţi cu neplata salariilor dacă nu semnează contracte cu RTV Satellite Net srl, o firmă din Ploieşti înfiinţată anul acesta în data de 11 aprilie, şantaj aplicat în ziua de salariu (dacă nu semnezi, nu iei leafa) şi multe alte matrapazlâcuri puse la cale de domnul Sebastian Ghiţă şi susţinătorii săi în speranţa că la final va reuşi să-şi însuşească RealitateaTV, despre toate acestea şi multe altele, voi scrie în aceste zile şi voi publica luni, 26 septembrie a.c.

Până atunci, ştirea este că domnul Ghiţă m-a dat afară.

Onoare muncii!

9 comentarii:

Anonim spunea...

pe principiul nici noi nu ne-am simtit bine cand sergiu a adus multe rebuturi pe salarii imense(doar ca sa iasa la numar), asta este, si mai sunt de zburat, doar timpul si un tanar ca ghita le poate rezolva pe toate. rebuturi pe salarii imense(doar ca sa iasa la numar), asta este, si mai sunt de zburat, doar timpul si un tanar ca ghita le poate rezolva pe toate.

Gabriel Bugnar spunea...

ce-mi plac mie anonimii astia plini de curaj! "voi"... adica sunteti mai multi deranjati de sergiu ca a facut o televiziune? sau ai o problema cu salariul... mergi la ghita cel tinar si sosit in capul bucatelor, ca ti-o rezolva (spune-i ca ai credite, copii mici... de-astea... si-ti da bani). sa nu-i spui ca ai habar de televiziune... e doar un sfat.

Dragusin Emanuel Mihai spunea...

Nu stiu daca iti mai amintesti de mine. Am prezentat stiri la statia din Alba Iulia. In august anul trecut mi-am incheiat si eu socotelile cu Realitatea fortat de salariile taiate si date cu intarziere. Imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat si cum s-a intamplat. Pacat de Realitatea, pacat ca s-a ajuns la astfel de atitudini fata de oameni care au dus aceasta televiziune undeva sus.

MarianAlex spunea...

Stai Gabita linistit, ca pe noi cei de la sport nu ne-a fortat Ghita ci Toader si acelasi HANDICAPAT pe nume "chelemen", sa nu crezi ca nu stiu cum se scriu numle propri dar acelui personaj... ma rog...
Cum am fost transferati pe Telesport, cum NU ne-au platit 3 luni? Daca vrei acte o sa-ti dam, multe, pentru ca asta a insemnat, inseamna si o sa insemne Realitatea TV, SPALARE DE BANI SI PISARE PE ANGAJATI

Gabriel Bugnar spunea...

Emanuel si Marian,

Da, stiu cum s-au intimmplat unele lucruri. La vremea respectiva am vorbit cu Sergiu despre cele petrecute. Faptul ca nu am fost de acord, nu a contat. E drept, nu am iesit public sa o spun. Nici Sergiu nu a fost usa de biserica. Stiu. Mai mult, cele petrecute cu voi si cu alti colegi nu au fost dintre faptele cele mai grave. Mai stiu ca asta nu rezolva nimic. Acum, din pacate, suntem in fata unei hotii mai mari decit toate celelalte. Acum se fura televiziunea cu totul. Oamenii sunt doar obiecte de inventar din care ei isi aleg ce le foloseste. Sau cel putin, asta se incearca. Faptul ca m-au dat pe mine afara nu va schimba miscarea de rotatie a Pamintului. Din pacate, intreaga presa este, intr-un fel sau altul, in situatia RealitateaTV. Nici macar nu mai stiu daca schimbarile depind de noi, oamenii... Uneori am sentimentul ca nu.

Anonim spunea...

dati-va rotunzi cu totii... ca este simplu. cred ca ati uitat anul trecut pe vremea asta cand stirile aveau salariul intreg si la timp... gabi, tu aveai salariul pe card intreg si la data stabilita !!!
dar ceilalti de la productie, tehnic, costuri indirecte (romantica, cinestar, moneychannel, etc) care nu aveau un ban de trei luni pe card cam cum crezi ca se simteau ??? daca nu venea ghita cu bani de acasa sa bage salariile... o cam luam in mana. asa ca ciocu mic si joc de glezne. era buna realitatea tv pe vremea cand banii se varsau in stanga si-n dreapta. acum cand cei cu salarii bune au fost lasati pe dinafara nu mai este bine ??? pai sigur, daca persoana in cauza nu mai primeste banutu' nimeni nu mai este bun. gabi, se pare ca memoria ta este scurta... ani de zile ai luat bani de pomana de la vantu (te ocupai de realitatea-fm, mare branza ce faceai preluai emisia tv si o dadeai pe stream pe net sau embeded pe fm, era bine ... o frecai pe banii lu' vantu, acum cand nu mai este loc de ciupeala ... ghita este hot, fura, etc. te-a pus enache sa bagi strambe sau simti rasuflarea incapabilitatii in ceafa... pana una alta ghita a oferit un contract pentru urmatorul salariu pe care deja la bagat pe card... elan, sau enache sau vantu nu a venit cu nimic, doar vrajeli... la modul, daca ramaneti cu noi mai vedem mai discutam mai asteptati ca poate o sa va dam salariile la sfantu'asteapta...
altii nu au primit banii nici pentru diurnele de la publika tv (chisinau) de acum un an. au mancat si au stat pe banii lor cateva luni bune ca o sa primeasca, o sa faca , o sa dreaga, vrajeala... sergiu a plecat, vantu a plecat, enache o arde in texte, etc... sunt scarbit. alti care nici macar nu stiau adresa realitatii tv aveau salariul pe card la timp, in schimb, muncitorii erau la serviciu si bagau la tura ca asta este. stim cu totii ca conturile realitatii sunt goale, si nici nu se omoara nimeni sa bage vreun ban in ele. concluzie ... draga gabi, esti un mare nesimtit... nu te mai plange ca nu mai este loc pentru tine, destui ani ai luat banuti buni de la vantu degeaba, acum gata... nu mai merge... cauta in alta parte o alta oita de muls sau poate un berbecut.
bafta... sanatate ca oricum esti cam bolnavior... ai fost in spital !!! mai bine vezi-ti de sanatate si mergi mai departe. lasa hotii sa se fure intre ei !!!

Gabriel Bugnar spunea...

nu pot decît să repet... ce-mi plac anonimii ăştia care pun degetul pe rană... citeşte de unde "bagă" banii Ghiţă şi mai vorbim... E ULTIMUL MESAJ ÎN CARE LE RĂSPUND ANONIMILOR. CU ANONIMI, N-AM CE SĂ DISCUT!

Gabriel Bugnar spunea...

PS / Dragă anonimule, sper să apreciezi că las mesajul tău şi nu-l şterg. Nu-ţi doresc să treci pe unde am trecut eu, pe la acel spital... Dumnezeu să te ierte că eu te-am iertat.

Anonim spunea...

De regula , contradictiile dintre angajator si angajat sunt rezolvate de SINDICAT .

Totalul afișărilor de pagină

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog